“Caldrà veure fins quan el PSOE diu ‘no’ a Rajoy”

16/08/2016 at 16:11

md2Migdia al dia | TV3

Malgrat l’anestèsia que Mariano Rajoy sembla haver injectat a la negociació per la seva investidura, les coses s’animen. El primer secretari del PSC Miquel Iceta es reafirma en el ‘no’ del PSOE. La diada de l’11 de setembre s’acosta.

Ho analitzem amb Albert OrtasEsther Vivas.

md

[a partir del minut 41′ 43”]

Entry filed under: televisió | vídeo. Tags: .

¿Qué es la soberanía alimentaria? “Molts independentistes consideren els Comuns l’enemic a batre quan podrien ser un aliat estratègic”


Manada feminista | El Periódico

Lo que nos tragaremos con el CETA | El Periódico

O negócio da comida

[3a edición ampliada] El negocio de la comida

Categories

Instagram

.
"L'autèntica felicitat no costa diners" en vam parlar dissabte passat a Premià de Mar en una conferència sobre consum crític organitzada pel Consell Municipal de Coopearció.
.
Mercès per l'acollida 😊! Incertidumbres electorales. Hoy, escribo en @elperiodico_cas.
.
La cuestión decisiva, y que no parece estar explícitamente en la agenda de ningún partido, es si el independentismo de izquierdas y las fuerzas de izquierdas no independentistas serán capaces de encontrar alguna vía de trabajo conjunta en torno a un horizonte constituyente y un programa antiausteridad.
.
El independentismo sin contenido social, primero la independencia y luego el resto, ha mostrado sus límites; y la política «a la espera» de los comuns, también. El reto es pensar una agenda constituyente y a la vez antiausteridad. Aquí radica la posibilidad de una hoja de ruta de cambio real, que nadie quiere asumir claramente. Y cuanto más se tarde en definir esta propuesta de futuro más difícil será llevarla a cabo.

Twitter

Premio BioCultura 2015

‘El Negocio de la Comida’. Gracias!

Grups i cooperatives de consum agroecològic a Barcelona


%d bloggers like this: