“Mariano Rajoy es juga el seu futur polític amb la gestió del veto al referèndum”

15/09/2017 at 22:01

Vespre 24

Tarragona acull l’inici de la campanya del SÍ per celebrar l’1 d’octubre el referèndum suspès pel Constitucional. El camí però es preveu ple d’entrabancs. La Fiscalia ha presentat noves querelles i un altre obstacle: la decisió de Correus de demanar als seus treballadors que no tramitin cap enviament vinculat a l’1-O.

La nostra taula d’anàisi amb Esther Vivas, Toni Bolaño i Alex Salmon.

Entry filed under: televisió. Tags: .

“No se pueden dar respuestas penales a problemas políticos como hace el PP con el procés” “El govern espanyol comença a intervenir parcialment la Generalitat”


Manada feminista | El Periódico

Lo que nos tragaremos con el CETA | El Periódico

O negócio da comida

[3a edición ampliada] El negocio de la comida

Categories

Instagram

.
"L'autèntica felicitat no costa diners" en vam parlar dissabte passat a Premià de Mar en una conferència sobre consum crític organitzada pel Consell Municipal de Coopearció.
.
Mercès per l'acollida 😊! Incertidumbres electorales. Hoy, escribo en @elperiodico_cas.
.
La cuestión decisiva, y que no parece estar explícitamente en la agenda de ningún partido, es si el independentismo de izquierdas y las fuerzas de izquierdas no independentistas serán capaces de encontrar alguna vía de trabajo conjunta en torno a un horizonte constituyente y un programa antiausteridad.
.
El independentismo sin contenido social, primero la independencia y luego el resto, ha mostrado sus límites; y la política «a la espera» de los comuns, también. El reto es pensar una agenda constituyente y a la vez antiausteridad. Aquí radica la posibilidad de una hoja de ruta de cambio real, que nadie quiere asumir claramente. Y cuanto más se tarde en definir esta propuesta de futuro más difícil será llevarla a cabo.

Twitter

Premio BioCultura 2015

‘El Negocio de la Comida’. Gracias!

Grups i cooperatives de consum agroecològic a Barcelona


%d bloggers like this: